Achizitie de servicii de organizare evenimente ACCES

16.07.2021

ANUNT ACHIZITIE DE SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE
Proiect: „ACCES – Activitati de consolidare a competentelor elevilor prin stagii de practica – ITI DELTA DUNARII” – POCU/7113/6/14/135069

RD GLOBAL PROJECT CONSULTING SRL, avand calitatea de beneficiar in proiectul „ACCES – Activitati de consolidare a competentelor elevilor prin stagii de practica – ITI DELTA DUNARII” – POCU/7113/6/14/135069, intentioneaza sa achizitioneze servicii de organizare evenimente in cadrul activitatii A.4. Activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca specifice domeniului Turism si Alimentatie, calificarile profesionale Tehnician in Gastronomie, Ospatar (chelner) vanzator in unitati de alimentatie, respectiv subactivitatea A.4.2. Organizarea unor schimburi de experienta/ excursii tematice in domeniile de specializare inteligenta (conform SNCDI) la agenti economici relevanti din sectoarele economice cu potential competitiv (identificate conform SNC), la nivelul regiunii Sud – Est.
Valoarea estimata: 60.000 lei, fara TVA.
Sursa de finantare: Programului Operaţional Capital Uman 2014 – 2020 – Axa 6 Educatie si competente – OS 6.14 Creșterea participării la programe de învățare la locul de muncă a elevilor și ucenicilor din învățământul secundar și terțiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI – Proiect „ACCES – Activitati de consolidare a competentelor elevilor prin stagii de practica – ITI DELTA DUNARII” – POCU/7113/6/14/135069.
Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut.
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 30 de zile.
Durata contractului: pana pe 31.10.2022.
Termenul limita de depunere/transmitere a ofertelor este de 21.07.2021, ora 16.00. Ofertele pot fi depuse la sediul achizitorului sau transmise pe mail la adresa: irinapreda.just@yahoo.com.

Specificatii tehnice:
Se vor organiza doua schimburi de experienta/excursii tematice la agenti economici relevanti din sectoarele economice cu potential competitiv din orasul Galati pentru un numar de 12 elevi – castigatori ai concursului profesional local pentru domeniile de pregatire profesionala Tehnician in Gastronomie, Ospatar (chelner) vanzator in unitati de alimentatie.
– Durata unei excursii: 2 zile
– Perioada de desfasurare: iulie 2021 – octombrie 2022
– Locul de desfasurare: VEGA COMPANY SRL – Galati
– Nr. participanti/excursie 1: 6 elevi si 2 profesori
– Nr. participanti/excursie 2: 6 elevi si 2 profesori

DESCRIEREA SERVICIILOR SOLICITATE

1. Cerinte pentru serviciile de masa pentru toti participantii:
– pranz si cina – ziua 1 (mesele vor fi organizate in sistem bufet suedez si se vor compune dintr-un meniu variat care sa includa minim 2 sortimente de ciorbe/supe, minim 2 sortimente de fel principal (ce include garnituri si salate), minim 2 sortimente de desert)
– mic dejun inclus in pretul camerei – ziua 2
– pranz – ziua 2

Mesele (pranzul si cina) vor fi organizate in sistem bufet suedez si se vor compune dintr-un meniu variat care sa includa minim 2 sortimente de ciorbe/supe, minim 2 sortimente de fel principal (ce include garnituri si salate), minim 2 sortimente de desert.

2. Cazare
Minim 3 stele, locație centrală, ușor accesibilă
Camere single
Camerele să fie dotate cu:
– aer condiţionat;
– duş;
– telefon;
– acces internet;
– TV.
Hotelul trebuie să dispună de un spaţiu de depozitare a bagajelor participanţilor, care să fie la dispoziţia acestora în ultima zi de desfăşurare a schimbului de experienta/excursiei.

3. Cerinte pentru serviciile de transport
Serviciile de transport rutier trebuie sa fie furnizate direct sau prin subcontractare, de catre un operator economic acreditat pentru acest tip de activitate (se va prezenta licenta de transport). Mijloacele de transport puse la dispozitie de ofertant trebuie sa fie autocare/ microbuze intr-o stare generala buna (cu tapiterie si perdelute curate, cu scaune independente rabatabile functionale) cu spatiu suficient pentru depozitarea bagajelor, cu aer conditionat si cu sistem audio. Temperatura interioara trebuie sa fie minim 22 de grade si maxim 28. Daca se depasesc aceste valori, va trebui pornit aerul conditionat.

Punctele de plecare si de retur ale pasagerilor sunt:
– COLEGIUL ECONOMIC „DELTA DUNARII” TULCEA – Tulcea, str. Viitorului, nr.32, jud. Tucea;
– VEGA COMPANY SRL – Galati, Bd. Marea Unire, nr.107, jud Galati;
– COLEGIUL ECONOMIC „DELTA DUNARII” TULCEA – Tulcea, str. Viitorului, nr.32, jud. Tucea.

Operatorul economic isi va stabili pretul final al contractului cu considerarea propriului traseu si a estimarilor proprii asupra numarului de kilometri dintre locul de preluare/ retur al participantilor si locatia de destinatie.

Soferii pusi la dispozitie de ofertant trebuie sa fie soferi profesionisti, cu permis categorie D. Soferii trebuie sa aiba in vedere faptul ca trebuie sa efectueze popasuri de 5-10 minute in benzinarii ori de cate ori le este solicitat de catre insotitorii de grup.
Ofertantul va pune la dispozitie pe parcursul desfasurarii excursiilor o persoana ce va avea rol de organizator.
Organizatorul pus la dispozitie de ofertant trebuie sa fi absolvit un curs de prim ajutor.

4. Inchiriere sala de conferinta in ziua 2 si asigurare coffee beack
In ziua 2 a schimbului de experienta se va organiza o masa rotunda la care vor participa elevii, profesorii, reprezentanti ai agentilor economici si membri ai echipei de proiect.
Se va pune la dispozitie o sala de minim 20 de locuri pentru a asigura distantarea sociala, ce va avea ca dotari minime: instalatie de climatizare, acces internet wirless, echipamente audio (instalatie sonorizare, microfoane fixe si mobile, mobilier adecvat. La locul de desfasurare a evenimentului se va permite amplasarea din partea Beneficiarului, a unui afis care contine date referitoare la proiect. De asemenea, organizatorul va pune la dispozitie o persoana care va primiri si inregistra participantii, prin intocmirea listei de prezenta. Se va asigura personal auxiliar necesar pe durata evenimentului, pentru buna organizare a acestuia.
Se va asigura un coffee break ce va contine bauturi calde : ceai, cafea, inclusiv lapte si zahar si bauturi reci : apa plata/minerala, bauturi racoritoare, produse de patiserie dulce si sarata.

Receptia serviciilor se va efectua in baza Procesului – Verbal de receptie servicii, intocmit de responsabilul numit de beneficiar si semnat atat de prestator cat si de beneficiar, care sa ateste respectarea calitatii prestarii serviciilor. Procesul verbal de receptie trebuie sa aiba la baza un raport privind serviciile prestate.
Plata serviciilor se va face in termen de maxim 60 de zile de la emiterea facturii fiscale si a acceptarii acesteia de catre autoritatea contractanta.

Perioada de desfasurarea a primului schimb de experienta este de 23.07.2021-24.07.2021. Data celui de-l doilea schimb de experienta va fi comunicata prestatorului in termen util.

Formulare (format word)
Formular 1
Formular 2
Formular 3
Formualr 4
Formular 5
Formular 6

rd consulting
NEWSLETTER
Timpul nu are timp să-şi numere paşii